24 Ιουνίου 2016

Συγκέντρωση για ενημέρωση των παραγωγικών τάξεων χωρίς τους εκλεγμένους εκπροσώπους της ….. όλα αυτά στην Β! Πειραιά !!!!

Προς: Γραμματέα Οργανωτικού Ν.Δ.
          κ. Βασίλη Σπανάκη.

   Κύριε Γραμματέα αναγκάζομαι να δημοσιεύσω την έντονη διαμαρτυρία μου για το γεγονός ότι συντελείται τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016 στο Πνευματικό κέντρο "Μελίνα Μερκούρη" στην Αμφιάλη Κερατσινίου κομματική εκδήλωση με .....σημείο αναφοράς τις παραγωγικές τάξεις και εγώ ως εκπρόσωπος από την αρμόδια θεματική της ΝΟ.Δ.Ε. Β΄ Πειραιά είμαι ανενημέρωτος και ακάλεστος και μάλιστα μ' ενημέρωσε συμπτωματικά ένας από τους ομιλητές του πάνελ διότι έχουμε επαγγελματική συνεργασία.

  Αντιλαμβάνεστε την δικαιολογημένη δυσφορία μου για το γεγονός αυτό και επιθυμώ να επιληφθείτε του θέματός μου.

  Φυσικά και θα έπρεπε να ήμουν ομιλητής στο πάνελ σαν εκπρόσωπος της θεματικής και όχι να είναι κάποιοι "άσχετοι" για προσωπικές πολιτικές φιλοδοξίες.

  Θεωρώ ότι η ηγεσία την Νέας Δημοκρατίας που εσείς πρεσβεύεται θεσμικά στα οργανωτικά ενδιαφέρεται για την ομαλή και δίκαιη λειτουργία των οργανώσεών και την εκτίμηση που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των μελών της και ιδιαίτερα των αιρετών, ώστε να δείξει δείγματα γραφής ως αυριανό κόμμα διακυβέρνησης της Χώρας! 

      Με τιμή 

Φωτεινός Μπλατσούκας
Μέλος της ΝΟ.Σ. Β΄ Πειραιά.
Εκπρόσωπος του τομέα ελεύθερων επαγγελματιών και παραγωγικών τάξεων.