7 Οκτωβρίου 2010

ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ!!!


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Η παραίτησή μου αποτελεί πειστήριο του ειλικρινούς μου ενδιαφέροντος για τον Πειραιά και δεν σχετίζεται με παιχνίδια κομματικών σχεδιασμών»



Την παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα ανακοίνωσε στον Πρόεδρο της Βουλής με μία λιτή επιστολή και στο Ελληνικό Κοινοβούλιο με μία σεμνή, ξεκάθαρη αλλά και συγκινητική ομιλία του, το πρωί της Τετάρτης 6 Οκτωβρίου ο επί 21 χρόνια βουλευτής της Α’ Περιφέρειας Πειραιά, ο σημερινός υποψήφιος Δήμαρχος του Πρώτου Λιμανιού της χώρας κι επικεφαλής του Δημοτικού Συνδυασμού «Μας Ενώνει ο Πειραιάς» Βασίλης Μιχαλολιάκος.


Στην επιστολή παραίτησής του η οποία είναι μεστή και Λακωνική, απευθυνόμενος προς τον Πρόεδρο της Βουλής, ο Βασίλης Μιχαλολιάκος αναφέρει:


«Κύριε Πρόεδρε της Βουλής των Ελλήνων,


Σας υποβάλλω την παραίτησή μου από Βουλευτής, εκπρόσωπος των πολιτών της περιφέρειας Α’ Πειραιά.


Μετά από 21 αδιάλειπτα χρόνια υπηρέτησης του κοινοβουλευτισμού και των Ελλήνων πολιτών, η δύσκολη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η πόλη του Πειραιά, με υποχρεώνει να διεκδικήσω την εκλογή μου στη θέση του Δημάρχου.


Η παραίτησή μου αποτελεί πειστήριο του ειλικρινούς μου ενδιαφέροντος για τον Πειραιά και δεν σχετίζεται με παιχνίδια κομματικών σχεδιασμών.


Εύχομαι σε εσάς, προσωπικώς αλλά και όλους τους συναδέλφους καλή συνέχεια στην εκτέλεση των καθηκόντων σας.


Βασίλης Μιχαλολιάκος
Βουλευτής Α’ Πειραιά»


Απευθυνόμενος προς τους συναδέλφους του βουλευτές ο Βασίλης Μιχαλολιάκος τόνισε:
«Κυρίες και Κύριοι συνάδελφοι,


Για εικοσιένα αδιάλειπτα χρόνια ο λαός του Πειραιά και των νήσων, με τίμησε με την εκπροσώπησή του στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.