14 Οκτωβρίου 2010

παντα αγωνιστης ο Νικος Ναουμης!!!

Αγαπητή ‘ δημοτική καραμούζα ‘,
Σε λιγότερο από ένα μήνα, θα διεξαχθούν στην πατρίδα μας δημοτικές και περιφερειακές εκλογές....
 Όλοι έχουμε καταλάβει, ότι στην δύσκολη σημερινή συγκυρία, η συγκεκριμένη εκλογική αναμέτρηση, αποκτά ξεχωριστό νόημα και η έκβαση των τελικών της αποτελεσμάτων, θα κρίνει σε πολύ μεγάλο βαθμό πάρα πολλά πράγματα.


Προσωπικά, δέχτηκα με μεγάλη χαρά, χωρίς να λάβω υπ’ όψιν το προσωπικό κόστος, ανταποκρινόμενος θετικά στην πρόταση – πρόκληση του Β. Κικίλια, να συμμετάσχω ενεργά στις επικείμενες εκλογές και πιο συγκεκριμένα στο ψηφοδέλτιο ΑΤΤΙΚΗ ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, στον τομέα του Πειραιά.


Εύλογα θα αναρωτηθείτε γιατί επιλέγω να επικοινωνήσω μαζί σας με αυτόν τον τρόπο. Οι λόγοι είναι πολλοί, βασικότεροι όλων για μένα όμως είναι οι ακόλουθοι:


Πρώτον, είμαι ένας υποψήφιος, με ένα συγκριτικό μειονέκτημα σε σχέση με όλους τους άλλους συνυποψηφίους μου. Είμαι άτομο με αναπηρία, έχοντας ολική απώλεια όρασης. Έτσι αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είμαι σε θέση να καλύψω τα ατέλειωτα χλμ. που θα καλύψουν οι υπόλοιποι συνυποψήφιοί μου.


Δεύτερον. Ως bloger κι εγώ και φανατικός σου αναγνώστης, κρίνω την δουλειά σου εξαιρετική και θα ήταν μεγάλη μου τιμή να με προβάλλεις. Τα ελληνικά ιστολόγια, έχω την άποψη, ότι είναι απ’ τα λίγα αδέσμευτα κι ελεύθερα μέσα στην χώρα μας και θα πρέπει όλοι μαζί να περιφρουρήσουμε το δικαίωμά μας να διακινούμε τις ιδέες μας χωρίς παρεμβάσεις και καταναγκασμούς.


Κλείνοντας, κι επειδή δεν θέλω να κουράσω, εάν πιστεύεις ότι αξίζει τον κόπο, να φτάσει το μήνυμά μου αυτό και στους αναγνώστες σου, θα ήθελα να το δημοσιεύσεις, αφού σε ευχαριστήσω προκαταβολικά, για τον χρόνο που αφιέρωσες για να το διαβάσεις.






Με φιλικούς χαιρετισμούς,


Νίκος Ναούμης


Πολιτικός επιστήμονας
Υποψ. Περιφερειακός σύμβουλος Αττικής
Τομέας Πειραιά
Συνδυασμός ΑΤΤΙΚΗ ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ
http://www.naoumis-nikos.gr/