Αν ο Θύμιος Λυμπερόπουλος άφηνε λίγο τα συνδικαλιστικά του καθήκοντα και παρακολουθούσε ελληνικό κινηματογράφο θα έβλεπε μια παλιά ταινία του 1959 με τον Κώστα Χατζηχρήστο και θα έπαιρνε μαθήματα.
«Ο Θύμιος τα κανε θάλασσα» είναι ο τίτλος της ταινίας και μετά από τα τελευταία γεγονότα στο λιμάνι του Πειραιά ο κ. Λυμπερόπουλος θα πρέπει να επανεξετάσει την τακτική που θα ακολουθήσει για τα δίκαια του κλάδου του.
Όλοι έχουμε καταλάβει ότι η μεγάλη ευθύνη για όσα συμβαίνουν ανήκει στον “αρχιτέκτονα του χάους”, τον κ. Ραγκούση και στον ίδιο τον Πρωθυπουργό που με τακτική “Πόντιου Πιλάτου” άφησε τα πράγματα να φτάσουν μέχρις εδώ προκαλώντας ακόμα και την οργή βυλευτών του κόμματός τους.
Όμως, χιλιάδες οικογένειες περιμένουν αυτές τις ημέρες πώς και πως κανένα τουρίστα για να πουλήσουν ότι απέμεινε σ΄ αυτή τη χώρα. Ήλιο και θάλασσα έχει η Ελλάδα κι αυτά δεν μπορούν να μπουν στο πακέτο ξεπουλήματος της κυβέρνησης. Αυτά έχουμε κι αυτά πουλάμε σε περισσότερα από 13 εκατ. τουρίστες, κι εν πάση περιπτώσει αυτός ο τόπος από τον Τουρισμό ζει αφού άλλη βιομηχανία δεν έχει.
Σήμερα λοιπόν, οι ταξιτζήδες κατάφεραν να στρέψουν εναντίον τους ακόμα και πολλούς από εκείνους που τους στήριζαν. Επειδή μερικές εκατοντάδες ανεξέλεγκτοι χαχόλοι άρχισαν να ρίχνουν λάδια και σκουπίδια στους δρόμους για να μην περάσουν πάνω από 5.500 τουρίστες που ήρθαν για να δώσουν χρήματα στη χώρα μας. Και στο τέλος, σαν να επρόκειτο για χουλιγκάνους, κι όχι οικογενειάρχες που χάνουν την περιουσία τους, πήγαν να καταστρέψουν τον ΣΚΑΙ γιατί δεν τους αρέσει η κριτική των δημοσιογράφων.
Το μόνο που κατάφεραν έτσι είναι να ρίξουν νερό στο μύλο του ΠΑΣΟΚ. Κατάφεραν να εμφανίζουν τον Γ. Ραγκούση ως ήρωα που έρχεται να κατατροπώσει τους κακούς ταξιτζήδες που στρέφονται εναντίον του κοινωνικού συνόλου.
Κατάφεραν να ενεργοποιήσουν τον κοινωνικό αυτοματισμό, το καλύτερο κόλπο της κυβέρνησης για να διαλύει απεργίες.
Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται σε ένα αγώνα που πρέπει να είναι τίμιος αλλά σκληρός όχι απέναντι στην κοινωνία αλλά απέναντι στην κυβέρνηση.
Γιατί δεν πάνε να αποκλείσουν τις εφορίες; Γιατί δεν πάνε να βάλουν 10.000 ταξί μπροστά από το υπουργείο Μεταφορών ή το υπουργείο Οικονομικών και να μην περνά ούτε μύγα; Αυτές οι λάθος τακτικές της τυφλής σύγκρουσης είναι περασμένης εποχής και οδηγούν τελικά στο να κάνουν τσάμπα μάγκες τους υπουργούς.
Και το χειρότερο από όλα είναι ότι τα επεισόδια δυσφημούν ακόμη περισσότερο στο εξωτερικό τη δύσμοιρη χώρα. Και αποπροσανατολίζουν την κουβέντα από το πραγματικό διακύβευμα, την απελευθέρωση των ταξί και πώς πρέπει να γίνει αυτή.
Ας τα βάλουν επιτέλους κάτω και οι ταξιτζήδες. Ας αποκαλύψουν τις λαμογιές που κάνουν με τις άδειες που πληρώνουν 200.000 αλλά δηλώνουν 2.000. Ας ασφαλίσουν τους οδηγούς που τους δίνουν ένα ξεροκόμματο και καθάρισαν. Ας συζητήσουν ανοιχτά το μαύρο χρήμα που κυκλοφορεί. Κι από την άλλη ας πείσουν τον κόσμο ότι η χύμα απελευθέρωση του κ. Ραγκούση, χωρίς σχέδιο και στρατηγική, είναι ολέθριο λάθος. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει πλήρης απελευθέρωση χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια.
Γι’ αυτό ο κ. Θύμιος τα ‘κανε θάλασσα, κυριολεκτικά στο λιμάνι του Πειραιά και μεταφορικά στο πεδίο της σύγκρουσης με μια κυβέρνηση που άκουσε από την τρόικα τη λέξη απελευθέρωση και αποφάσισε να ξεθεμελιώσει μαζί με τα κακά και τα καλά αυτού του τόπου.