5 Νοεμβρίου 2011

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ Κ. ΟΜΗΡΟΥ ΠΑΠΑΣΑΒΒΑ ΣΤΟ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ

  Δυστυχώς τα γεγονότα για άλλη μια φορά μας έχουν προλάβει και εύχομαι, να μην είναι επιζήμια και τελεσίδικα για τη Σαλαμίνα.
  Κύριε πρόεδρε, είναι ηλίου φαεινότερο ότι κάποιοι για οικονομικούς και πολιτικούς λόγους απεργάζονται την υποβάθμιση της Σαλαμίνα και την αναβάθμιση κάποιων άλλων περιοχών...

  Το υπουργείο αναμφισβήτητα ικανοποίησε τις απαιτήσεις κάποιων άλλων, εκμεταλλεύτηκε τον εφησυχασμό του Δήμου Σαλαμίνας και απερίσκεπτα προχώρησε στο δικό του σχεδιασμό που είναι επιβλαβής για τη Σαλαμίνα. Το υπουργείο αποφάσισε για μας χωρίς εμάς.
  Κύριε Δήμαρχε, γιατί δε συζητήθηκε το θέμα στην Επιτροπή Διαβούλευσης και στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, ούτως ώστε να διαμορφωθεί συγκεκριμένη πρόταση και να αποστείλει στο υπουργείο; Δεν είναι δημοκρατικό, δεν είναι δεοντολογικό να μην κάνουμε τίποτε και να λέμε ότι η απόφαση του Υπουργού θα τεθεί σε δημοψήφισμα.
  Ο υπουργός πράγματι με βαρύγδουπες δηλώσεις έχει εξαγγέλλει το έργο και με παραπλανητική ρητορική υποστηρίζει πως το έργο από περιβαλλοντική σκοπιά αποτελεί καλύτερη λύση από την υφιστάμενη γιατί η ποιότητα ζωής στο Πέραμα θα βελτιωθεί σημαντικά γιατί δεν θα υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, καυσαέριο και ηχορύπανση και επομένως θα υπάρχει περιβαλλοντικό όφελος.
  Ο υπουργός όμως με μισές αλήθειες λέει μεγάλες ανακρίβειες γιατί πράγματι στο Πέραμα θα υπάρχει περιβαλλοντικό όφελος αλλά στη Σαλαμίνα περιβαλλοντική καταστροφή, γιατί όλα αυτά τα προβλήματα θα μεταφερθούν στο νησί.
  Εξάλλου ο Αρχιτέκτων Συγκοινωνιολόγος καθηγητής πανεπιστημίου κος Βλαστός υποστηρίζει ότι, η σύνδεση μιας περιοχής με δρόμο,  κακά τα ψέματα, δεν έχει περιβαλλοντικά οφέλη καθώς σε παρακινεί να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου. Ακόμη ο πρόεδρος του ρυθμιστικού σχεδίου Αθήνας Γίαννης Πολίζος δε φαίνεται να συμμερίζεται τις απόψεις του υπουργείου τη στιγμή που το υπουργείο υποδομών στοχεύει  στην αναβάθμιση της Αττικής Οδού καθώς και του παλιού εθνικού δρόμου που περνά από το Χαϊδάρι, το Ασπρόπυργο και την Ελευσίνα, και επομένως  η κατασκευή της ζεύξης αποτελεί υπερσχεδιασμό.
  Ο υπουργός επομένως είναι μέρος του προβλήματος και όχι μέρος της λύσης. Αλήθεια γιατί δε λέει τίποτα για τα έργα υποδομής που πρέπει να προηγηθούν;
  Ο κύριος δήμαρχος υποστηρίζει ότι, δεν μπορεί να πάρει καμιά απόφαση γι’ αυτό θα θέσει το ζήτημα σε δημοψήφισμα.
  Κύριε δήμαρχε, πρέπει όλοι μας να τοποθετηθούμε ξεκάθαρα με ένα ναι ή ένα όχι γιατί στην πολιτική όποιος κινείται στη λογική των ισορροπιών και των μεσοβέζικων τοποθετήσεων δεν έχει μέλλον έστω και αν διασφαλίζει το παρόν.
  Ο υπουργός ακόμη υποστηρίζει ότι ο ίδιος αριθμός αυτοκινήτων θα μπαίνει στη Σαλαμίνα. Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι γιατί η Σαλαμίνα θα γίνει αυτοκινητόδρομος για να διευκολύνεται η διακίνηση των αυτοκινητιστών προς την Πελοπόννησο και επομένως θα περνάνε πολύ περισσότερα αυτοκίνητα.
  Για το Πέραμα λύση υπάρχει, είναι η ολοκλήρωση του περιφερειακού δρόμου και η επέκταση του ΜΕΤΡΟ. Αλήθεια για ποιο λόγο μιλά ο υπουργός για την αναβάθμιση του Περάματος και δε μιλά για την αναβάθμιση της Σαλαμίνας;Μήπως το σκεπτικό του είναι η μεταφορά και άλλων δραστηριοτήτων που υποβαθμίζουν τη Σαλαμίνα;
  Η γραμμή Περάματος- Σαλαμίνας είναι σύγχρονη και εξυπηρετική. Οι κοινοπραξίες μείωσαν την ανεργία και τόνωσαν την αγορά της Σαλαμίνας και με την κατασκευή της γέφυρας η ανεργία της Σαλαμίνας θα αυξηθεί και η τοπική οικονομία θα αποδυναμωθεί και η περιβαλλοντική καταστροφή είναι αναμενόμενη και επομένως δικαιολογημένα εξανίστανται οι δημότες  της Σαλαμίνας. Γιατί θέλουν να ζήσουν σε νησί και όχι σε προάστιο  του Πειραιά.
  Για αυτό λέω ένα ηχηρό όχι στα γέφυρα γιατί αγαπώ τη Σαλαμίνα.