22 Μαρτίου 2012

ΤΜΗΜΑ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗΣ ΕΚΠΟΙΖΩ .

Η ΕΚΠΟΙΖΩ περιλαμβάνεται στους φορείς που θα συνδράμουν στις προσπάθειες εξωδικαστικού συμβιβασμού, όπως ορίζει ο νέος Νόμος 3869/2010 για τη ρύθμιση χρεών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.


Για το λόγο αυτό λειτουργεί Τμήμα Υπερχρέωσης.
Τα γραφεία της Αθήνας θα δέχονται καθημερινά από τις 10.00πμ έως τις 17.00μμ κλήσεις καθώς και συναντήσεις κατόπιν ραντεβού. Παράλληλα, παρατείνεται το ωράριο λειτουργίας της συμβουλευτικής γραμμής υπερχρέωσης επίσης μέχρι τις 17.00 καθημερινά
(τηλ. επικοινωνίας 210 3304444 – γραμμή υπερχρέωσης).
Τα γραφεία της Θεσσαλονίκης θα είναι ανοιχτά από τις 10.00πμ έως τις 17.00μμ. (τηλ. επικοινωνίας 2310 257776)
Τα γραφεία της Πάτρας θα είναι ανοιχτά από τις 9.00πμ έως τις 16.00μμ. (τηλ. επικοινωνίας 2610 222626)
 
Προκειμένου να συνδράμει η ΕΚΠΟΙΖΩ στην προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού,  θα κάνετε τα εξής βήματα:

ΒΗΜΑ 1ο: τυπώνετε την αίτηση αναλυτικής κατάστασης οφειλών τόσες φορές, όσες είναι οι τράπεζες στις οποίες έχετε οφειλές. Την συμπληρώνετε με τους αριθμούς των τραπεζικών προϊόντων που οφείλετε προς κάθε τράπεζα και την καταθέτετε σε οποιοδήποτε κατάστημα της τράπεζας. Μετά από πέντε (5) εργάσιμες ημέρες θα σας δώσουν τις απαντήσεις.

ΒΗΜΑ 2Ο: τυπώνετε, συμπληρώνετε και υπογράφετε την υπεύθυνη δήλωση, την εξουσιοδότηση για το ΣτΚ, την αίτηση μέλους και την αίτηση ρύθμισης (τελική). Οδηγίες για τη συμπλήρωσή τους θα βρείτε στο παρακάτω συνημμένο.

ΒΗΜΑ 3Ο : βγάζετε φωτοτυπίες (απλές, όχι επικυρωμένες)
  1. την ταυτότητά σας
  2. τα εκκαθαριστικά των τριών τελευταίων ετών
  3. τα Ε9 και το ΕΤΑΚ (αν έχετε ΕΤΑΚ)
  4. την τελευταία μισθοδοσία σας (ή σύνταξη, ή κάρτα ανεργίας)
  5. άλλα δικαιολογητικά (προβλήματα υγείας κτλ)

ΒΗΜΑ 4ο : φέρνετε τα ανωτέρω παραστατικά στα γραφεία μας (για την Αθήνα στην οδό Στουρνάρη 17, 2ος ορ., για την Θεσσαλονίκη στην οδό Αριστοτέλους 7, 2ος ορ και για την Πάτρα στην οδό Φιλοποίμενος 51, 1ος ορ. κατά τις ώρες 10 π.μ. έως 5 μ.μ. (χωρίς ραντεβού).

Αν είστε από επαρχία μας στέλνετε τα παραπάνω δικαιολογητικά με courier ή συστημένη επιστολή. Μετά από 3-4 ημέρες επικοινωνείτε τηλεφωνικά για να επιβεβαιώσετε ότι παρελήφθησαν τα δικαιολογητικά και ότι είναι πλήρης ο φάκελος

Τότε (αφού είναι πλήρης ο φάκελος) σας κλείνουμε τηλεφωνικό ραντεβού με τον νομικό μας (είτε με φυσική σας παρουσία, είτε τηλεφωνικά, αν είστε από επαρχία)
Στην συνέχεια η αίτηση ρύθμισης αποστέλλεται από εμάς προς τις τράπεζες. Αν το αίτημα γίνει δεκτό, υπογράφονται οι νέες συμβάσεις και το θέμα  κλείνει. Αν το αίτημα δεν γίνει δεκτό, με την παρέλευση 2 μηνών περίπου μπορούμε να εκδώσουμε την βεβαίωση  αποτυχίας και να προχωρήσετε στην αίτηση προς το Ειρηνοδικείο με τον δικηγόρο της επιλογής σας.