16 Μαρτίου 2012

Υπέβαλλα, σήμερα την αίτηση συμμετοχής μου στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στο Ν. Καστοριάς

 
Από εμάς με την ευχή για μια καλή επιτυχία  σε νέους ανθρώπους!!!

.Συμμετέχω, γιατί οι άνθρωποι είναι αυτοί που αλλάζουν τις καταστάσεις.
Συμμετέχω, γιατί τώρα είναι η ώρα η γενιά μας να γράψει την αφήγηση του μέλλοντος μας. Να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας.
Συμμετέχω, γιατί εμείς οι νέοι άνθρωποι, θα φέρουμε, στο μυαλό και την ψυχή των συμπολιτών μας, το μήνυμα της αλλαγής, όσων μας ταλαιπώρησαν τα προηγούμενα χρόνια....
Συμμετέχω, γιατί δεν κρύβομαι στα δύσκολα. Βγαίνω μπροστά, αγωνίζομαι. Διεκδικώ.
Συμμετέχουμε γιατί εμείς οι ίδιοι θα γράψουμε την ιστορία μας.
Συμμετέχουμε γιατί το θέμα δεν είναι να εξηγήσουμε το σάπιο κατεστημένο αλλά να το αλλάξουμε. Το θέμα δεν είναι να εκτονώσουμε την δικαιολογημένη οργή μας. Το θέμα είναι να συγκροτήσουμε το ρεύμα αλλαγής της πορείας της πατρίδας μας.
Συμμετέχουμε, γιατί τώρα είναι η ώρα, που η ΝΔ, η μεγάλη λαϊκή και πατριωτική παράταξη και ο Αντώνης Σαμαράς, δικαιωμένος πλέον για τις θέσεις του, θα μας οδηγήσουν στη «Νέα Μεταπολίτευση».

Ασφαλώς και ξέρω καλά και το ζω καθημερινά, ότι η μεγάλη πλειοψηφία των συμπολιτών μας σήμερα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και υφίσταται τις συνέπειες των συνεχόμενων προγραμμάτων λιτότητας.
Δεν είμαι ούτε απόγονος από «τζάκι» ούτε πήρα κάποιο δαχτυλίδι. Είμαι ένας κανονικός άνθρωπος που ζει μέσα στην κοινωνία και αντιμετωπίζω τα ίδια προβλήματα με τους συμπολίτες μου.
Μπήκα στην πολιτική στη βάση των ιδεών και των απόψεων μου, να αγωνιστώ να γίνει ο τόπος μας καλύτερος και οι συνάνθρωποι μας να έχουν λιγότερα προβλήματα και όχι για να αλλάζω καρέκλες σαν τα πουκάμισα.
Με ξέρετε, πλέον, καλά. Αγωνίζομαι για την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας και των συμπολιτών μου, με γνώση, με δύναμη, με ειλικρίνεια και εντιμότητα. Και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.
Αυτή τη μάχη λοιπόν, τη μεγάλη μάχη της γενιάς μου, είμαι αποφασισμένη να δώσω. Χωρίς πισωγυρίσματα. Αταλάντευτα και χωρίς αλλαγή πορείας. Όπως άλλωστε έκανα πάντα.