17 Μαΐου 2012

Ποιος να το πίστευε;;;

Αποκλειστικό
 Προκρίθηκαν   στους  Ολυμπιακούς!!!
Σαμαράς – μονόζυγο  , Καρατζαφέρης – κολοτούμπες  «εναέριες» και  Μπακογιάννη  στριπτίζ  επί πάγου.

Ποιος να το πίστευε ότι σήμερα και ύστερα από πολλές μάχες και προστριβές ,με όλα αυτά τα  ακροβατικά κόλπα , θα με έφερναν στο δίλημμα μπροστά στην στην κάλπη με ένα ψηφοδέλτιο στο οποίο  θα  συμμετέχει  η  κόρη του Μητσοτάκη !!...


Το 1985 σε πολύ δύσκολα πολιτικά χρόνια   μου είχε πει ένας έξυπνος έντιμος  και καλός πολιτικός «μικρέ μην επαναστατείς, έτσι είναι η πολιτική, χθεσινός εχθρός σημερινός φίλος και σημερινός φίλος αυριανός εχθρός»

Καλά όλα αυτά τα καταλαβαίνω  , αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι  γιατί έδωσα  αγώνα  για την εκλογή  Σαμαρά;  γιατί έκοψα σχέσεις με  φίλους που είχαμε πολλούς κοινούς αγώνες;.

Ντροπή και  μόνο ντροπή αισθάνομαι για τα 36 χρόνια που είχα  συμμετοχή μικρή η μεγάλη (δυστυχώς για μένα και το περιβάλλον μου η συμμετοχή ήταν μεγάλη ) δεν έχει όμως καμιά σημασία. 

Σημασία έχει μόνο η απογοήτευση που αισθάνομαι .

Όχι  φίλοι μου ,εγώ δεν θα λάβω μέρος στο πανηγυράκι αυτό.
Δεν  θα υποθηκεύσω  το μέλλον των παιδιών μου για να γίνετε εσείς πρωθυπουργοί  η υπουργοί η ότι άλλο έχετε στο  πολιτικά άρρωστο μυαλό σας .

Άλλωστε έχω ευχή και κατάρα από τους γονείς μου να μην συμμαχήσω ποτέ με Γερμανό γιατί το αίμα των παππούδων μου είναι νωπό.
Έστω και αν  έχουν περάσει 69 ολόκληρα χρόνια από την 13-12-1943 στα Καλάβρυτα !
Φ.Μ