16 Απριλίου 2014

Άκης Μητσόπουλος! Μωραίνει ο Θεός…… ον βούλεταιι απωλέσαι!!!

 
 
Αγαπητοί μου Συμπολίτες,
Το Σάββατο 5/4/2014, επίσημα ανακοίνωσα την κάθοδό μου ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό της κ. Ρούλας Νάννου – “ΚΟΝΤΑ στον ΔΗΜΟΤΗ”.
- Την επόμενη κιόλας ημέρα, Κυριακή πρωί-πρωί πλημύρισε η Σαλαμίνα με μια έντυπη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ με –δήθεν- συντάκτες τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.
- Για κάθε νοήμονα Πολίτη βέβαια ήταν σαφής ο βρώμικος και προβοκατόρικος στόχος αυτής της Ανακοίνωσης, που μόνον αρρωστημένα μυαλά θα μπορούσαν να συλλάβουν και που εκτός των άλλων παραβιάζει νόμιμα δικαιώματα μιας μεγάλης μερίδας συμπολιτών μας....
- Όμως αγαπάει ο Θεός τον «κλέφτη», αλλά αγαπάει και τον «νοικοκύρη».
- Αυτοί οι διεστραμμένοι και συγχρόνως ανόητοι εγκέφαλοι, δεν ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ, ότι στις παλαιές ταυτότητες αναφέρεται και το Θρήσκευμα μας.
- Παραθέτω λοιπόν, φωτοτυπία της ταυτότητας μου, σε ότι αφορά το Θρήσκευμα μου, όχι γιατί έχω υποχρέωση να απολογηθώ σε κάθε ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΤΗ, αλλά γιατί θέλω ν’ αποκαλύψω τις μεθόδους των γνωστών αγνώστων αλητών και την λασπολογία τους, που πιστεύουν ότι με αυτά τα βρώμικα μέσα μπορούν να με κτυπήσουν ηθικά και πολιτικά
 ….οι αφελείς
Καλή Ανάσταση  Καλό Πάσχα
Κυριάκος (Άκης) Μητσόπουλος
Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος Σαλαμίνας