24 Νοεμβρίου 2014

Μελάς: Θα παίξει ρόλο το πρόσωπο για να ψηφίσω για Πρόεδρο της Δημοκρατίας


Ο Παναγιώτης Μελάς αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να ψηφίσει για Πρόεδρο της Δημοκρατίας, αναλόγως το πρόσωπο που θα προταθεί.
Ο βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ τόνισε μεταξύ άλλων στο ραδιόφωνο του Alpha:
«Οι αξίες της ΝΔ είναι μέσα μου περισσότερο απ’τον καθένα, άλλο αυτό κι άλλο η μνημονιακή πολιτική....


Δεν έχω αντίρρηση αν μου υποσχεθούν οτι με το ΣΥΡΙΖΑ θα πάμε σε καλύτερο δρόμο, αλλά αν πάμε σε χειρότερο;
Βεβαίως παίζει ρόλο και το πρόσωπο που θα είναι. Είχα πει ότι αν είναι υποψήφιος ο Κώστας Καραμανλής θα τον ψηφίσω
Δεν είμαι ενάντια σε τίποτε, είμαι ενάντια σε οτιδήποτε θα οδηγήσει τον λαό σε χειρότερο δρόμο
Όταν καταψήφισα το μνημόνιο είχα σκοπό να φύγω απ’την πολιτική αλλά με κάλεσε ο Καμμένος. Στήριξα πολύ το κίνημα.
Αυτή τη στιγμή θα έπρεπε όλα τα κόμματα να κάτσουν σ’ένα τραπέζι και να βρουν λύσεις αποτελεσματικές
Αν μου πεις ότι πάμε με ΣΥΡΙΖΑ κ οδηγούμε τον λαό σε καλύτερο δρόμο, δεν διαφωνώ. Το μελετώ κ θα αποφασίσω
Πρέπει να λειτουργούμε με το δικό μας μυαλό,αυτό έκανα και όταν καταψήφισα το μνημόνιο».