25 Οκτωβρίου 2016

Την ευχαριστώ μέσα από την καρδία μου και διαβεβαιώνω όλους ότι θα λειτουργήσω συλλογικά για έναν καλύτερο Δήμο


Στη σημερινή κοινωνία των εφήμερων προσδοκιών , επιλέγω τον δρόμο της "Αρετής" και των "Άξιων". Ο λαός της Σαλαμίνας με επέλεξε να υπηρετήσω το "Άριστον" και το "βέλτιστο" Επειδή κάποιοι με τη συμπεριφορά τους δυναμίτισαν το έργο μου, θεώρησα υποχρέωση μου να παραιτηθώ των καθηκόντων μου έτσι όπως μου επέβαλε η αξιοπρέπεια μου και η ευσυνειδησία μου. Εφόσον η κ. Δήμαρχος με στηρίζει απόλυτα και με έχει αποκαταστήσει.....




ηθικά , θεωρώ υποχρέωση μου να ανακαλέσω την παραίτηση μου και να συνεχίσω την προσπάθεια μου για το καλό της Σαλαμίνας
Την ευχαριστώ μέσα από την καρδία μου και διαβεβαιώνω όλους ότι θα λειτουργήσω συλλογικά για έναν καλύτερο Δήμο
Με εκτίμηση Ειρήνη Μπινιάρη