25 Μαρτίου 2017

Το τελευταίο αντίο...

Σήμερα τα ξημερώματα στις 5:50 π.μ ο μπαμπάς μου άφησε την τελευταία του πνόη στο κρατικό νοσοκομείο Νίκαιας. Με μεγάλη θλίψη μου σας ανακοινώνω ότι το τελευταίο αντίο στον πολυαγαπημένο μου πατέρα και λατρεμένο σύζυγο της μητέρας μου θα δωθεί αύριο στον Ιερό Ναό του Αγ.Νικολάου στα Σελήνια Σαλαμίνας στις 12:30 μ.μ . Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όσους ανθρώπους ήρθαν και τον είδαν στις τελευταίες του στιγμές, αλλά και όσους τον στήριξαν και έδειξαν το ενδιαφέρον τους ως προς το προσώπό του τις δύσκολες αυτές στιγμές. Και τέλος το μεγαλύτερο ευχαριστώ αξίζουν οι γιατροί που έτρεξαν και φρόντισαν ,ο μπαμπάς μου να μην νιώσει πόνο τις τελευταίες του ώρες, τους γιατρούς της Γ' παθολογικής, τους κυρίους: Πέππα, Καψαλάκη, Νικολακάκη... όπως και τους γιατρούς της Μ.Ε.Θ στο κτήριο Γεννηματά .