8 Οκτωβρίου 2011

 
 ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΑΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ?
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΓΑΠ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΚΡΗ! ...


Zougla online