8 Οκτωβρίου 2011

ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;

ΔΑΚΕ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
      email : dake.odye@gmail.com    facebook : ΔΑΚΕ ΟΔΥΕ
           http://dakeodye.blogspot.com                                                                                                                                                  
                                                     Αθήνα  7.10.2011
 ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ
 ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;
 Οι δικαστικοί Υπάλληλοι, ρωτάμε τον Ελληνικό λαό; Πιστεύει  κανείς σήμερα ότι έχουμε Δημοκρατία; Η Κυβέρνηση της ντροπής και  της υποταγής  γκρεμίζει και καταπατά και τα τελευταία  κομμάτια  δημοκρατι-κών στοιχείων σ΄αυτή τη χώρα.

  Καταπατούν και ισοπεδώνουν το Σύνταγμα  και τις επιταγές του. Ακόμα και η ιδιαιτερότητα των Δικαστικών Υπαλλήλων που ρητά το άρθρο 92 του Συντάγματος ορίζει, ως αναπόσπαστο τμήμα της σύνθεσης των Δικαστηρίων, στα χέρια των επικίνδυνων υποχειρίων της Τρόικας ξεπερνιέται με φασιστικό και αντιδημοκρατικό τρόπο από αυτούς που ο Ελληνικός λαός τίμησε με την ψήφο του και αυτοί ανταποδίδουν φτώχεια και εξαθλίωση.
  Αυτοί που η υποταγή τους στη Τρόικα είναι τέτοια που ακόμα και τη Δικαιοσύνη παρέδωσαν χωρίς όρους , σπεύδουν μέσα από τις εφεδρείες Δικαστικών Υπαλλήλων, να  Δ Ι Α Λ Υ Σ Ο Υ Ν  δικαστήρια και δικαστικές υπηρεσίες.  
    Καταπατούν το Σύνταγμα, γκρεμίζουν τους πυλώνες της δημοκρατίας και εξαναγκάζουν τους Έλληνες σε φτώχεια, όμως σύντομα θα  λάβουν την απάντηση του Ελληνικού λαού, η οποία θα ακουστεί μέχρι την έδρα των «αφεντικών» τους.
       ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ ΤΟΥΣ
                                                                                                                                                                                                                                                      
ΔΑΚΕ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ